"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging sketch #119

Pagina's

26 augustus 2015

Stamping and Blogging sketch #119



Voor deze sketch van Stamping and Blogging ben ik alvast weer op de kersttoer gegaan. Het retro-achtige design papier Home for Christmas is gewoon TE leuk! Het hertje heb ik uitgeknipt uit een vel vol met deze schattige diertjes. Ze doen me een beetje aan poezieplaatjes denken van vroeger.



De hertjes combineren leuk met de wonderland boom (*nieuwe stempelset*) en het uitgestanste raamwerkje (*nieuwe stans*). Dit ideetje heb ik van Hélène gepikt. Toen ik van de week bij haar was zag ik een kaartje, dat mij weer inspireerde voor deze schets. Maar deze is toch net weer even anders.



Om er helemaal een feestje van te maken heb ik deze keer ook de binnenkant bewerkt in bijpassende stijl. Die hertjes zijn gewoon om verliefd op te worden! 
De randjes van het design papier heb ik voor wat extra drama wat bewerkt met de witte kraft inkt van Stampin' Up! Dit geeft een leuk effect, tenminste dat vind ik. Wat vind jij ervan?

Al deze leuke producten staan in de nieuwe herfst/winter catalogus en zullen vanaf 1 september a.s. te verkrijgen zijn. De eerste bestellingen uit de herfst/winter catalogus zal ik op 5 september a.s. verzamelen, nadat wij de verjaardag van onze jongste zoon hebben gevierd. Gio wordt op 4 september nl. alweer 7 jaar. Hiervoor ben ik druk in de voorbereiding voor een heus minionfeestje. 
Lekker druk dus!

Maar nu weer even terug naar de schets. Het designteam van Stamping and Blogging is ook weer aan de slag gegaan met de schets van het Sketch & Stamp blog. Neem gezellig even een kijkje bij ze! 


Wil je zelf meedoen met deze schets? Upload dan jouw creatie {hier} en strijd mee om de eer van het winnen.

Tot Stempels!


Photobucket

5 opmerkingen:

stampwithamyk zei

Oh my goodness, this is so cute!! I love the color scheme and your little deer by the window frame is perfect! :)

Heather Wright-Porto zei

Hi Caroline!
LOVE this card! It is soooooooo cute! And so me :D

Thanks so much for being part of Stamping and Blogging's Design Team :D xoxoxxox

Sandi MacIver zei

aw, how cute is this card!...totally adorable. Caroline thank yo so very much for being part of the Stamping and Blogging Design Team for the past year we have very much enjoyed your weekly contributions and wishing you continued success in your Stampin Up business.

Shelagh Freemantle zei

Love your take on this window display!!! The baby deer is so cute and simply call for Christmas. Hugs from Shelagh.

Patrice zei

What an adorable card, love everything about it. It has been fun working together on the design team, will keep in touch.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: