"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share bloghop - Balloons

Pagina's

19 april 2017

Stamp to Share bloghop - Balloons



 Hoi hoi,

Een weekje later dan normaal, vanwege het Stampin' Up! congres On Stage, is hier dan toch weer een nieuwe Stamp to Share blog hop. Het Internationale Design Team heeft erg hun best gedaan om je te voorzien van de leukste inspiratie voor creaties met ballonnen.

Wanneer je de bloghop in volgorde volgt, kom je hier via het blog van mijn zeer getalenteerde collega Paula Dobson uit Australië. Maar je kunt ook hier starten en zo een rondje maken. De deelnemers aan deze bloghop staan onderaan voor je op een rijtje.

Voor mijn creaties heb ik gebruik gemaakt van de Balloon Adventures stempelset met bijpassende stansen. Helaas, helaas, gaat deze set van stempels en stansen niet mee naar de nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus. Hierdoor zijn zowel de stempels als de stansen in de aanbieding!

Naarmate ik bezig was met deze set werd hij eigenlijk steeds leuker. Mocht jij na het zien van alle inspiratie, deze set ook zo leuk vinden dat je 'm alsnog wilt bestellen, laat het me dan zo snel mogelijk weten via carooskaartjes@hotmail.nl of klik op de shopknop in de rechter zijbalk. Dit weekend ga ik weer bestellen en voor de producten die niet mee gaan naar de nieuwe catalogus geldt OP = OP!!

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl
Kaartrecept:kaartbasis 30,5 x 10,5 cm
Rillen op 14,5 cm en 29 cm
2 stukken wit karton van 14 x 10 cm (voorkant en binnenkant)

Met de nieuwe In Color kleur 'Lemon Lime Twist', was het niet zo moeilijk om iets leuks te maken. Deze kleur vind ik geweldig in combinatie met zwart en wit. Ik geloof, dat dit nu al mijn nieuwe favoriet is! Ja, je leest het goed, dit is één van de nieuwe kleurtjes die vanaf 1 juni verkrijgbaar zullen zijn.

Voor deze kaart vond ik het patroontje op het blog van mijn vriendin en tevens Stampin' Up! collega Barbara Becker uit Oostenrijk. Wanneer je deze bloghop volgt, dan kom je ook gezellig bij Barbara langs. 

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Op de voorkant van deze kaart heb ik de ballonnen gestanst met de Balloon Pop Up! thinlits stansen, welke nu in de aanbieding zijn van €40,00 nu voor €28,00 (OP=OP!)

Aan de binnenkant heb ik de ballonnen stempels gebruikt uit de set Balloon Adventures, welke nu in de aanbieding is van €31,50 voor €25,20. (OP=OP!) Deze ballonnen passen perfect in de ballonnenpons van Stampin' Up!, genaamd balloon bouquet.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Met deze Balloon Adventures stempelset heb ik nog een ander modelletje kaart gemaakt. Net iets anders dan het kaartje hierboven. Maar ook hier heb ik de ballonnen gestempeld, uitgeponst met de balloon bouquet pons en ingekleurd met de nieuwe Stampin' Up! marker (stift) Lemon Lime Twist.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl
Kaartrecept:
Deze kaart is gemaakt van een strook van 30,5 cm x 10,5 cm. 
Deze heb ik gerild op 2 inch (5,1 cm), 
deze rillijn omvouwen, 
een hapje uitponsen met de 1.3/8 circle pons, 
zijkanten vastplakken,
daarna de kaart dubbelvouwen.
Aan de binnenkant heb ik verder geen ballonnen gebruikt, maar juist de leuke tekststempels uit deze set in combinatie met het feestversieringstempeltje. Deze is ook erg leuk om uitnodigingen mee op te leuken.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl
GESPOT: nieuwe labelpons!! Verkrijgbaar vanaf 1 juni a.s.

Omdat ik opeens zo'n schik had met deze set, heb ik ook nog een klein feestelijk doosje gemaakt met het Gift Bag Punch Board. Gelukkig gaat dit punch board wel mee over naar de nieuwe Stampin' Up! catalogus, welke op 1 juni a.s. uitkomt.

Wil jij alvast een exemplaar van de nieuwe catalogus reserveren?
Stuur me dan een mailtje, zodat ik je op mijn lijstje kan zetten.
Zo weet ik straks hoeveel catalogi ik ongeveer moet bestellen begin mei!

Zo en dan is het nu de hoogste tij om door te hoppen naar mijn vriendin Barbara, die al met een super leuk project op je wacht. Ik wens je nog veel hopplezier een veel inspiratie toe!





Het Stamp to Share International Designteam bestaat uit: 




Tot Stempels,











Voor bovenstaande creaties heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

Let op: Voor alle producten op de retired lijst geldt OP = OP!

5 opmerkingen:

Sandi MacIver zei

ah, your projects are totally amazing and I am so in love with that new Lemon Lime Twist colour - WOW, it looks absolutely fabulous on all your projects.

stampwithamyk zei

Awesome projects Caroline! Love those colors, great designs. So cute! :)

Cornelie zei

Het is weer een waar feest! Wat onwijs leuk weer allemaal en toffe kleuren ook.
Je pocketkaart vind ik echt onwijs mooi, toppertje!

Moira zei

Love that new green with the craft Caro, and the border of sprinkly things in green looks fab. x

Susie Wusie zei

Deze zijn echt zo super gaaf Caro!!! Helemaal verlief ook op die kleurencombi. Nu al nieuwsgierig naar de nieuwe catalogus en alle nieuwe kleurtjes en andere nieuwe producten.....is het al juni?? ;-)

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: