"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Color Theory

Pagina's

26 juli 2017

Stamp to Share - Color Theory

 

Een weekje later dan de planning was, is hier weer een Stamp to Share bloghop met deze keer als Thema Color Theory. Misschien kom je via het blog van mijn super leuke collega Paula Dobson of misschien begin je via mijn blog blog. Hoe dan ook, van harte welkom! 

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Wil je meer informatie of wil je Stampin' Up! producten bestellen? Stuur me gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl  Ik help je graag!

Ik heb deze keer een beetje gesjoemeld en ben vooral met de Colorful Season bundle (Colorful Season stempels + Seasonal Layers stansen) aan de slag gegaan, die perfect bij het Color Theory papier past. Hier heb ik al meerdere voorbeelden mee gemaakt. Nu ben ik afgelopen week een weekje naar Zeeland geweest en daar ben ik geïnspireerd geraakt door het prachtige strand van Renesse. Dit gevoel wilde ik graag in mijn creatie leggen. Dus ik ben aan de slag gegaan met de kleurtjes die daarbij passen.

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Wil je meer informatie of wil je Stampin' Up! producten bestellen? Stuur me gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl  Ik help je graag!

Allereerst heb ik een klein vierkant kaartje gemaakt met 1 van mijn favoriete teksten op dit moment. Om het kaartje een beetje meer cachet te geven heb ik gebruik gemaakt van een transparant sheet met gouden stippen uit het Fancy Foil designer acetate. Dit is een pakket met transparante sheets met daarop diverse patronen in goud en zilver. Erg leuk om als achtergrond te gebruiken.

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Wil je meer informatie of wil je Stampin' Up! producten bestellen? Stuur me gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl  Ik help je graag!

Daarnaast is het natuurlijk zaak om tijdens de vakantie een beetje uit te rusten en jezelf eens wat te verwennen met een maskertje. Bij de Etos heb ik een lekker maskertje weten te scoren en hieromheen heb ik een leuke verpakking gemaakt met behulp van het Gift Bag Punch Board.

Zowel het zakje als de kaart met het masker heb ik verder versiert met een stempel uit de stempelset Colorful Season en wat uitgestanse figuurtjes (strandstoel, bloemetjes, blad) gestanst met de Seasonal Layers stansen, die perfect op de Colorful Season stempelset afgestemd is. Deze zijn dan ook als bundle verkrijgbaar met 10% korting.




Deze week kun je nog gebruik maken van de Bonus Dagen actie van Stampin' Up!
Bij iedere €60 euro die je aan Stampin' Up! producten besteedt krijg je een code gemaild.
Met deze code krijg je in augustus €6 korting op je bestelling.
Dit kan nog tot en met 31 juli a.s. 

A.s. weekend doe ik een bestelling. Wil je Stampin' Up! producten mee bestellen? Stuur me dan voor zaterdagavond 29 juli a.s. 20.00 uur een mailtje met jouw bestelwensen; carooskaartjes@hotmail.nl
Wil je het liever telefonisch doorgeven? Laat het me via de mail weten, dan bel ik je even op.

Kijk voor meer inspiratie met de Color Theory serie ook bij mijn collega's van Stamp to Share.
Mijn lieve collegavriendin Barbara zit al op je te wachten, dus klik snel op de next knop!
Nog veel plezier met het opdoen van ideetjes!


Barbara Becker - Oostenrijk


Lijst met deelnemers aan deze bloghop:



Tot Stempels!








Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande kaarten:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 29 juli a.s. doe ik de laatste bestelling voor juli
Wil je mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl



Voor deze creatie heb ik ook nieuwe Stampin' Up! ponsen gebruikt:




In juli heeft Stampin' Up! een leuke vakantiedeal!
Je krijgt je bij iedere bestelling van €60 een code toegestuurd
Met deze code krijg je in augustus €6,00 korting op je bestelling.
Bij €120 krijg je 2 codes enz. 
Bestel je boven de €60, dan zijn jouw verzendkosten gratis 
en wordt jouw bestelling bij je thuis bezorgd.

11 opmerkingen:

Moira zei

These projects make me wish I had this set in English instead of French, doesn't quite ring the same to me. The card and the gift pouch are so soft and calm looking.

stampwithamyk zei

Just beautiful! I love your color scheme and the the gift packaging is amazing! Sweet little matching card too! :)

Paula Dobson zei

Your projects are beautiful and certainly make me just want to relax with a good mud pack! Soft and feminine with a lovely beachy feel ♥

Monica Gale zei

Absolutely beautiful projects Caro, and what clever idea for the mud pack !! Guess I need permission to case please <3

Sandi MacIver zei

STunning..I love the hint of the gold dots behind the projects, they add the perfect amount of bling and I always forget about that designer paper, it's so pretty, love the colours together too. I'm with Monica, permission to case please...

Rochelle Blok zei

Gorgeous projects Caroline and I love that you used the elements from the beach for your colours! Super pretty! The packaging for your face mask is just stunning and I love that you decorated the inside of the packaging as well as the outside. So much to love about these two creations! Rochelle xo

Eileen S. zei

Your cards are soft, and beautiful. You have a lovely unique quality to your cards. I really like them!

Berdien Weideveld zei

Wat een gave projectjes Caroline !!! De kleurencombi is prachtig!!

simplyfairies zei

Stunning projects as always, xx

Bianca zei

Heel gaaf, Caro! En ik voel Renesse er gewoon doorheen komen. Dus dat strand gevoel overbrengen is gelukt.

Nadine (https://stempelmami.de/) zei

Caroline, your projects are so amazing :) !!! Love that and the color combination, because, i have the feeling to go to the beach in zeeland with you, now :) ! Thanks for your lovely style and ideas, love both, Nadine

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: