"/""" Caro's Kaartjes: Vakantiemodus...life is a beautiful thing!

Pagina's

25 juli 2017

Vakantiemodus...life is a beautiful thing!




Samen met Gio, onze jongste zoon van 8, zit ik helemaal in de vakantie modus.
We zijn afgelopen week onverwacht een weekje samen weg geweest, naar een super leuk Duinhuisje in Renesse. Konden we meteen gezellig bij opa en oma op visite, want die wonen daar.

De rest van het gezin moest nog werken, maar wij zagen dit duinhuisje in een last-minute voorbij komen en vonden het leuk om er saampjes even op uit te gaan. Even heerlijk van onze vrije tijd genieten, samen met Gio. En we hadden echt super mooi weer de hele week. Geweldig!
Genieten op het strand, leuke dingen doen en lekker uiteten.

Heel fijn om weer even een beetje te kunnen opladen na een hectisch jaartje.

Nu onze kleine man de hele dag om me heen rond sjouwt, komt er niet zo heel veel van freubelen terecht.  Daarentegen doen we op dit moment andere leuke dingen! Even quality time samen is toch ook wel erg fijn moet ik zeggen.

Vandaar dat er de laatste tijd niet zoveel voorbij kwam op mijn blog en op facebook.

Een poging om te freubelen tijdens een weekje weg!
Ja, ik had wel wat meegenomen, maar er is niet heel veel van terecht gekomen...

Ondertussen ben ik wel aan het broeden op leuke kaarten en projecten. 
De uitwerking moet alleen nog volgen. Al met al heb ik er afgelopen week zeker 1 kaartje uit weten te persen. Oke, ik beken, er zijn ook nog wat halve projecten geproduceerd, maar die zijn nog niet klaar om te showen.


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Mail voor meer informatie naar carooskaartjes@hotmail.nl

A.s. woensdagavond is er in ieder geval weer een nieuwe blogpost online, want dan doe ik mee aan de Stamp to Share bloghop. Samen met een aantal Internationale top demonstratrices laten we je graag leuke kaarten en andere projecten zien gemaakt binnen het Color Theory thema van Stampin' Up! Hierboven zie je alvast een voorproefje van een kaartje met dit leuke papier en de Colorful Season bundle.

Ik heb voor de bloghop gisteravond lekker zitten freubelen en hoop dat jullie het leuk gaan vinden. De blogpost komt om 22.00 uur 's avonds online. Een beetje een gekke tijd, maar dat komt, omdat deze bloghop door een collega uit Canada georganiseerd wordt. 

Ik hoop dat je gezellig even komt buurten.


Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande kaart:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
In juli krijg je bij iedere bestelling van €60 een code toegestuurd
Met deze code krijg je in augustus €6,00 korting op je bestelling.

Op 29 juli a.s. doe ik de laatste bestelling voor juli
Wil je mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: