"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Happy Birthday Gorgeous

Pagina's

13 september 2017

Stamp to Share - Happy Birthday Gorgeous




Hallo en welkom bij de Stamp to Share bloghop. 

Je kunt deze bloghop beginnen op mijn blog of misschien kom je van mijn zeer getalenteerde collega uit Nieuw-Zeeland Paula Dobson. Hoe dan ook, laat je verrassen door alle leuke en mooie creaties, die het Design Team voor je klaar heeft staan. 

Deze maand hebben we de Happy Birthday Gorgeous bundle gekozen om mee aan de slag te gaan.
Om de gorgeousness van deze set te benadrukken heb ik ervoor gekozen om een mooi design papier te gebruiken voor mijn creaties. In het bundle of love specialty designer series paper zit design papier met aan één kant vanille met goud accenten en aan de andere kant is het papier licht blauw of zacht roze met mooie patronen. De vanille met gouden kant heb ik als basis gebruikt. Dit ben ik gaan combineren met het roze en blauw. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Om te beginnn heb ik een verpakking voor badzout gemaakt. Een zelfde soort verpakking heb ik een hele poos geleden van Anne-Marie Jeuken-Vissers gekregen. Ik vond het zo leuk om te krijgen, dat ik het op mijn "ooit nog eens namaken" lijstje heb gezet. En ooit was nu aangebroken.

De voorkant heb ik geprobeerd niet te druk te maken, omdat het design papier al een mooie print heeft. Ik heb de bloemetjes in diverse roze tinten gestempeld. Daarna had ik een half uurtje kniptherapie. Heerlijk even verstand op nul en lekker knippen. Voordat ik de bloemetjes vast ging plakken, heb ik ze eerst even uitgelegd om te kijken hoe ik ze leuk vond. Daarna heb ik ze met een glue dot vastgeplakt, zodat ze net even een piepkleine lift krijgen. Met een gluedot komt het bloemetje namelijk net iets hoger dan als je het met lijm vastplakt.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Aan de binnenkant zijn 2 vakjes gemaakt. Aan 1 kant voor een kaartje en de andere kant voor een zakje badzout. Je zou hier natuurlijk ook een maskertje of iets anders in kunnen stoppen.
Leuk toch, zo'n klein extra verjaarscadeautje? Of misschien ook leuk als geldverpakking in plaats van een saaie envelop. 

 WERKBESCHRIJVING BADZOUT VERPAKKING

Design papier 23x19 cm

Leg de 23cm zijde tegen de rand van je scoreboard of snijmachine
Ril op 11 + 12 cm

Leg de 19 cm zijde tegen de rand van je scoreboard of snijmachine
Ril op 4 cm

Vouw de vouwlijnen
Vouw de onderkant naar binnen
Nu vouw je de zijden nogmaals

Plak het midden en de zijkanten dicht met 2 mini glue dots

Basis voorkant + kaart:
kaartkarton 8,5 x 12 cm
wit of vanille karton 8 x 11.5 cm
Versieren naar eigen idee

www.carooskaartjes.blogspot.com

Vanmorgen heb ik jullie al een voorproefje laten zien op mijn blog, door dit kaartje te showen. Het kaartje maakt deel uit van een setje. Ik heb er namelijk ook een mooi doosjes bij gemaakt met daarin een dubbel dikke reep chocolade van Verkade. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het patroon voor het doosje kreeg ik van mijn teamgenootje Elly, die ons een paar maanden terug de instructies gaf tijdens een Stamp Online in onze team facebookgroep. Ik vond het zo'n leuk doosje om te maken, dat ik deze nog eens wilde herhalen. Door het goud in het design papier krijg het een chique uitstraling vind je niet?

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met mijn creaties gemaakt met de prachtige Happy Birthday Gorgeous stempelset. Stiekem heb ik al gezien wat mijn lieve leuke collega Barbara voor je in petto heeft en ik kan je echt aanraden om even op de next knop te klikken en een kijkje te gaan nemen.

Ik wens je nog heel veel blog plezier!

http://www.meinekreativenmomente.at/2017/09/alles-liebe-gebutsrtagskind-stamp-to.html


Aan deze bloghop doen mee:

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten:



Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 25 september a.s. ga ik weer bestellen.
Wil je mee bestellen?

Stuur dan jouw bestelwensen 
voor 9 september 19.00 uur 
zodat ik alles voor je in orde kan maken.
Ik help je graag!

9 opmerkingen:

Moira zei

Great idea to mix that set with those gorgeous papers, my packet hasn't been opened yet but your creations make me want to.

Paula Dobson zei

Both of these projects are very chic indeed using this DSP. I think I may need to buy some now! Lovely, lovely projects Caroline ♥

D. Bennenk zei

Prachtig... echt prachtig.

stampwithamyk zei

Oh, the foil paper is so pretty with your designs! Amazing creations, love your layering and colors! :)

Sandi MacIver zei

oh I absolutely love how you used the foil paper with this stamp set to create these beautiful projects, they are so soft and feminine, just perfect for birthdays

Pssequimages zei

How wonderful to have this special "treat card" The foiling makes the most stunning accent.

Ankie vd Polder zei

Wow dit is gaaf Caro, vooral dat goud-wit-roze wateen superchique combi is dat. En het cadeau idee is ook heel leuk. Groetjes, Ankie

kaneeltje zei

Wat leuk ! De stempelset ligt hier klaar om te gaan gebruiken.

Happy Little Crafter zei

Your work is wonderful! I'm giving a tea part soon for my girlfriends and their moms. Your idea will be used for favors that day - thanks so much!!! KT in San Jose, CA

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: